د ر د و ا ر ه

درد را از هر طرف که بخوانی درد است
سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ق.ظ

ر مثل روحانی

دیالوگ:

بزرگی، شجاعی، عاقلی .. اما نمی‌فهممت دکتر، نمی‌فهممت!

حقیقت اینه که من شما رو بیشتر روحانیِ هاشمی دیدم، تا روحانیِ خامنه‌­ای..

این کسانی که امروز منتقدان دلواپس شما رو بر نمی‌تابند

همون کسانی‌اند که 3 سال بعد، تز «عبور از روحانی» رو مطرح خواهند کرد.

 

من اما دل‌­استوارم

که اگر مصالحه و مذاکره به کار نیاید

عصای خامنه‌ای گره از کار فروبسته باز خواهد کرد

و لینصرنّ الله من ینصره




نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

دوستان

ر مثل روحانی

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ق.ظ

دیالوگ:

بزرگی، شجاعی، عاقلی .. اما نمی‌فهممت دکتر، نمی‌فهممت!

حقیقت اینه که من شما رو بیشتر روحانیِ هاشمی دیدم، تا روحانیِ خامنه‌­ای..

این کسانی که امروز منتقدان دلواپس شما رو بر نمی‌تابند

همون کسانی‌اند که 3 سال بعد، تز «عبور از روحانی» رو مطرح خواهند کرد.

 

من اما دل‌­استوارم

که اگر مصالحه و مذاکره به کار نیاید

عصای خامنه‌ای گره از کار فروبسته باز خواهد کرد

و لینصرنّ الله من ینصره


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">